پاکستان کیخلاف ٹیسٹ میں فتح ’جادوگرنی‘ کا کمال: سری لنکن کپتان

 سری لنکن کرکٹ ٹیمcaptain کے ٹیسٹ کیپٹن دنیش چندیمل نے بھی پاکستان کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں فتح کا کریڈٹ ایک جادوگرنی کو دے دیا۔

رپورٹرز نے گفتگو کرتے ہوئے سری لنکن کپتان نے کہا کہ انہیں متحدہ عرب امارات میں دومیچوں کی ٹیسٹ سیریز کے قبل ایک جادوگرنی نے خصوصی آشیرباد دی تھی۔

کولمبو واپسی پر انہوں نے کہا کہ ’میں کسی کی بھی آشیرباد کو ہمیشہ خوش آمدید کہتا ہوں، چاہے وہ کسی جادوگر کی ہو یا پادری کی۔ آپ کے پاس ٹیلنٹ ہو سکتا ہے لیکن آپ اس آشیرباد سے آگے نہیں بڑھ سکتے۔‘

دنیش چندیمل کا بیان ایسے وقت پر آیا ہے جب ایک ہی ہفتہ قبل سری لنکا کے وزیر کھیل نے اس بات کی تردید کی تھی کہ مشکلات کا شکار سری لنکن ٹیم کو ٹیسٹ سیریز سے قبل جادوگرکی خدمات لینے کا حکم دیا گیا۔

کچھ روز قبل سری لنکا کی ایک مقامی جادوگرنی زوئیزا نے دعویٰ کیا تھا کہ ٹیم کے روانہ ہونے سے قبل ٹیسٹ کپتان چندیمل ان کے پاس آئے اور کہا کہ سری لنکن وزیر کھیل نے کہا ہے کہ میں کوئی ایسا منتر کروں جس سے پاکستان کے خلاف ہماری ٹیم جیت جائے۔

جادوگرنی کا یہ بھی کہنا تھا کہ میرے منتروں سے آئی لینڈرز کو خود سے اچھی ٹیم پر فتح حاصل ہوئی۔ انہوں نے ثبوت کے طور پر چندیمل کی اپنے گھر میں کھینچی گئی تصویر بھی شیئر کی تھی۔

دوسری جانب سری لنکن وزیر کھیل نے دھمکی دی تھی کہ ٹیسٹ سیریز سے قبل پاکستانی ٹیم پر جادو کرنے کا دعویٰ کرنے والی جادوگرنی کے خلاف قانونی چارہ جوئی کریں گے۔

متعدد سری لنکن سیاستدان، کاروباری شخصیات اور کھلاڑی علم نجوم یا جادوگروں پر یقین رکھتے ہیں۔

یاد رہے کہ سری لنکا کے سابق صدر مہندا راجاپاکسے نے 2015 میں شیڈول وقت سے دو سال قبل الیکشن کرانے کا اعلان کرنے سے پہلے بھی ذاتی ماہر نجوم سے مشورہ کیا تھا لیکن انہیں الیکشن میں بری شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

سری لنکن کپتان چندی مل کا کہنا ہے کہ جادوگرنی ان کے ایک دوست کی والدہ تھیں اور وہ ان کی آشیرباد لینا چاہتے تھے۔

سری لنکن ٹیم اگرچہ ٹیسٹ سیریز میں 0-2 سے کامیاب ہوئی تاہم اس کے بعد اسے ایک روزہ میچوں کی سیریز میں 0-5 اور ٹی 20 میں اسے 0-3 سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

اپنی رائے کا اظہار کریں

Your email address will not be published. Required fields are marked *