مائیکرو سافٹ بھی فولڈ ایبل فون متعارف کرانے کیلئے تیار؟

2019 کو فولڈ ایبل فونز کا سال قرار دیا جارہا ہے، چین کی کمپنی رائل کراپ کے فلیکس پائی اور سام سنگ کے پہلے کمرشل فولڈ ایبل فون کے بعد اب مائیکروسافٹ بھی اس دوڑ کا حصہ بننے کے لیے تیار ہے۔

یہ کمپنی مستقبل میں کسٹمائز ونڈوز انٹرفیس کو مستقبل میں فولڈ ایبل ڈیوائسز کا حصہ بنانا چاہتی ہے۔

ٹیکنالوجی ویب سائٹ دی ورج کے مطابق مائیکرو سافٹ نے مستقبل میں ونڈوز اور سرفیس مصنوعات کے لیے اپنی توجہ فولڈ ایبل فونز اور ڈوئل اسکرین ڈیوائسز پر مرکوز کردی ہے۔

یہ کمپنی ونڈوز کے ایسے اپ ڈیٹ ورژن پر کام کررہی ہے جو فولڈ ایبل اسکرین والی ڈیوائسز پر اپلیکشن چلانے میں مدد دے سکے۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ مائیکرو سافٹ انٹیل اور دیگر کمپنیوں کے ساتھ مل کر ونڈوز پر چلنے والی فولڈ ایبل ڈیوائسز کے لیے بھی کام کررہی ہے اور یہ ڈیوائسز ٹو ان ون لیپ ٹاپ اور کمپیوٹر کی جگہ لیں گی۔

مائیکرو سافٹ کے حوالے سے کافی عرصے سے یہ رپورٹس سامنے آرہی ہیں کہ وہ ایک فولڈ ایبل سرفیس ڈیوائس پر کام کررہی ہے جسے Andromeda کا کوڈ نام دیا گیا ہے۔

مختلف رپورٹس میں دعویٰ کیا جارہا ہے ونڈوز پر چلنے والا پہلا فولڈ ایبل فون رواں سال کے آخر میں کسی وقت متعارف کرایا جاسکتا ہے۔

گزشتہ سال جولائی میں دی ورج کی ہی رپورٹ میں بتایا گیا تھا کہ مائیکروسافٹ کی جانب سے اس ڈیوائس پر خاموشی سے کام کیا جارہا تھا اور مانا جارہا تھا کہ یہ ایسا ٹیبلیٹ ہوگا جو موبائل اور ڈیسک ٹاپ کمپیوٹر کے درمیان ایک نئی حد قائم کرے گا۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ جیب میں آجانے والا یہ نیا ٹیبلیٹ اپنے ساتھ جدید ترین ہارڈوئیر اور سافٹ وئیر تجربہ صارفین کو فراہم کرے گا۔

تاہم مائیکرو سافٹ کو ڈوئل اسکرین اور فولڈ ایبل ڈیوائسز کی مارکیٹ میں سخت مسابقت کا سامنا ہوگا۔

گوگل پہلے ہی ایسے ڈیوائسز کی سپورٹ اینڈرائیڈ میں فراہم کرنے کا اعلان کرچکی ہے جبکہ فولڈ ایبل فونز مارکیٹ میں آنے کا سلسلہ بھی شروع ہوچکا ہے۔

اپنی رائے کا اظہار کریں

Your email address will not be published. Required fields are marked *